“We willen dat onze mensen zich hier goed voelen”

Voor Mifratel kadert Oxfam-koffie schenken in hun doel om alle medewerkers zich goed te laten voelen op de werkvloer.

Mifratel verzorgt allerlei aspecten van de klantenservice voor bedrijven uit verschillende sectoren, zoals telecom, energie, banken, media, … Bart Keisse, CFO van Mifratel, legt uit: “Om een klantgerichte service te kunnen leveren, moeten onze medewerkers zich zélf comfortabel voelen op de werkvloer. Daarom krijgt elke medewerker bij ons een degelijke opleiding en ondersteuning. We zorgen ook voor een goede werksfeer in onze ruime, lichtrijke kantoren met ergonomisch bureaumateriaal.”

“We willen dat onze mensen zich hier goed voelen”

— Bart Keisse, Mifratel

Bart: “Ook onze uitdrukkelijke keuze voor Oxfam-koffie past in dit plaatje. Niet alleen de kwaliteit van het product telt. De wijze waarop het tot stand komt en verhandeld wordt, is ook belangrijk. Of dat product nu een kop koffie is of het ‘product’ waarvoor wij vanuit Mifratel de klantenservice leveren.”


Gerelateerde berichten

Oxfam Fair Trade ECU

ECU Worldwide Belgium geeft eerlijke cadeaus

In het FAIR-magazine kon je al lezen hoe vrijwilligster Martine Baels de bedrijven rond ‘haar’ Oxfam-Wereldwinkel mee op de faire kar krijgt. “Geregeld ga ik langs bij de aankoopverantwoordelijken van bedrijven. Terwijl ik hen vertel waarvoor we staan, laat ik hen proeven. Want onze producten zijn onze beste reclame.”

Oxfam Fair Trade e5 mode

Fair trade, gewoon gezond verstand

Winkel je weleens bij e5 mode? Dan heb je er misschien al een Oxfam Fair Trade-koffieapparaat gespot? "Voor ons is het logisch om eerlijke koffie te schenken," antwoordt CEO Alexander Talpe op de vraag waarom de kledingketen voor Oxfam kiest.

De Wullok Blankenberge

Ook jeugdherbergen kiezen voor Oxfam Fair Trade!

De Wullok in Blankenberge gaat voor Oxfam Fair Trade. Als je hier logeert, drink je steevast Oxfam-koffie bij je ontbijt.

Woest: fair en authentiek

Toen Melissa en Jelle met WOEST begonnen, was het voor hen meteen duidelijk: het moest meer worden dan zomaar een horecazaak. ‘Eat-meet-work-relax’ werd de baseline.