“We willen dat onze mensen zich hier goed voelen”

Voor Mifratel kadert Oxfam-koffie schenken in hun doel om alle medewerkers zich goed te laten voelen op de werkvloer.

Mifratel verzorgt allerlei aspecten van de klantenservice voor bedrijven uit verschillende sectoren, zoals telecom, energie, banken, media, … Bart Keisse, CFO van Mifratel, legt uit: “Om een klantgerichte service te kunnen leveren, moeten onze medewerkers zich zélf comfortabel voelen op de werkvloer. Daarom krijgt elke medewerker bij ons een degelijke opleiding en ondersteuning. We zorgen ook voor een goede werksfeer in onze ruime, lichtrijke kantoren met ergonomisch bureaumateriaal.”

“We willen dat onze mensen zich hier goed voelen”

— Bart Keisse, Mifratel

Bart: “Ook onze uitdrukkelijke keuze voor Oxfam-koffie past in dit plaatje. Niet alleen de kwaliteit van het product telt. De wijze waarop het tot stand komt en verhandeld wordt, is ook belangrijk. Of dat product nu een kop koffie is of het ‘product’ waarvoor wij vanuit Mifratel de klantenservice leveren.”


Gerelateerde berichten

waasland drinks

Waasland Drinks is fan van Oxfam: “Transparant, kwalitatief en betrouwbaar. Het is fijn samenwerken zo.”

“Sinds de coronacrisis willen mensen nog meer dan ervoor weten waar hun spullen vandaan komen”, aldus Jonas Nicque van Waasland Drinks in Sint-Niklaas. “Daarom prijs ik vaak de producten van Oxfam Fair Trade aan, want je kan ervan op aan dat ze helemaal fair trade zijn.”

Foto Group Intro

Groep Intro koos voor Oxfam-koffie: "We kunnen bij Oxfam rekenen op een uitstekende en snelle service"

Groep Intro is sinds 2018 blije klant bij Oxfam Fair Trade. We vroegen Koen Honoré, verantwoordelijke aankoop en logistiek, hoe ze bij Oxfam terechtkwamen en wat hun ervaring is met onze producten, in het bijzonder de Oxfam-koffie.

AZ Jan Portaels Vilvoorde verpleegkundigen krijgen geschenkpakket Oxfam

AZ Jan Portaels Vilvoorde verrast massaal zijn zorgpersoneel

De ziekenhuisdirectie van het AZ Jan Portaels Vilvoorde vond dat het personeel wel een tastbare bedanking kon gebruiken in deze coronatijden en koos voor een eerlijk geschenkpakket. Zo kreeg Oxfam plots een bestelling van maar liefst 800 pakketten, die in minder dan 1 week werden klaargemaakt en bezorgd.

Rabobank Antwerpen kiest eerlijke paaschocolade

"We kozen bewust voor eerlijke paaschocolade"

Rabobank Antwerpen koos voor zijn 85 medewerkers bewust voor eerlijke chocolade en kwam zo uit bij ons assortiment Bite to Fight-paaschocolade.